Tro det eller ej?
2011-09-15 / 17:28:29 / Allmänt

Men jag är tillbaka i bloggarnas värld! igen... Nu hänger vi inte upp oss på att jag varit borta och inte direkt prioriterat bloggen, eller hur? Nej så bär vi oss verkligen inte åt vart hamnar vi då egentligen, precis ingen aning jag heller, men vi behöver ju inte testa det heller, eller hur ^^


Nu är det så mycket som har hänt sedan jag bloggat sist att jag inte ens vet var jag ska börja? Och var var det någonstans jag sluta? Hmm, jag får helt enkelt se bloggen som utan början och utan slut utan som en del i oändligheten som bara går runt i en cirkel.


Vad har ni nu missat i mitt liv?

- Studerar numera till journalist i Kalmar, vilket var lite anledningen till att jag börjar blogga igen. Inte bara för övandets att skrivas skull, vilket självklart kommer vara av vikt men också så att jag inte känner mig helt ensam i denna nya stad och lägenhet, bilder på lägenheten kommer upp en annan dag då jag har städat, så inte personer som hrk - mamma, får en chock, nej då skoja bara mamma, jag både diskar och damsuger faktiskt och har inte svultit ihjäl än.

- Den andra viktiga punkten i mitt liv, eller rättare sagt den viktigaste punkten, är att jag numera har en flickvän, ja ja ni läste rätt haha, fast vi har varit ihop sen Maj så så nytt är det ju inte men i och med att jag inte bloggat sen dess så om ni bara läser min blogg och inte har mig på fb eller nåt så kan det ju inte vara så lätt för er att veta :)



Det var väl allt för just nu men ni kan ju göra er redo för att det kan komma många blogg inlägg precis nu då jag börjat igen brukar ju vara mest just då när man faktiskt bestämt sig för att göra något, så säg inte att jag inte varnade er för nu drar vi igång!

'

I am the one and only - Nohiding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0