Tidigt!, dåligt SJ, bra SJ och åksjuk
2011-09-16 / 11:29:44 / Allmänt

Kan någon förstå att jag, JAG!, gick upp klockan 4 imorse ?! det är verkligen inte något som är vanligt förekommande och nästan obefintligt, men det gjorde jag ändå för att ta ett spontant tåg och åka och hälsa på min älskling.
Så som ni kanske förstår har jag nu åkt tåg i ett antal timmar, har inte upplevt problemen med sj förrän idag, ni vet det som alla pratar om, med förseningar osv. mitt tåg var försenat så jag missade ett anslutningståg med 2 minuter, jag skojar inte två minuter, vilket ger som resultat att anlända 2 timmar senare... Tänk att 2 minuter kan ge en 2 timmars effekt helt otroligt! Kunde inte det tåget enbart väntat de 2 minuterna för de från mitt tåg hade ju kontakt med det, nej då inte då!
Hur som helst fick iaf fika av sj på pressbyrån så det var väl snällt av dem iaf, det är ju tur att man har sina journalist böcker med sig så de kan underhålla en lite på resan, bara det att jag blev åksjuk den första kvarten men men, skit samma!
Sammandrag: Tidigt!, dåligt SJ, bra SJ och åksjuk
Det viktigaste: Jag kommer träffa min älskling idag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0