Förlovad
2011-09-20 / 19:14:38 / Allmänt

Av ni som följer mig på facebook (och inte bara läser min blogg om det överhuvudtaget finns några som faktiskt läser bloggen utan att ha mig på facebook så är det helt otroligt, hur har ni hittat hit?) kanske såg igår att jag nämligen har förlovat mig med min älskling! Att jag skulle vara förlovad vid 21 var inget jag tidigare trott var rimlig överhuvud taget! Och ni som känner mig vet att jag inte bara slänger mig in i saker hur som helst, jag tänker, jag tänker och så tänker jag lite till, så nu vet ni i alla fall att jag har tänkt och det inte bara är en galen idé, fast visst är det galet lite galet iaf ^^
Och med galet menar jag galet bra ! :D
Sist men inte minst slänger jag in en bild på våra otroligt snygga ringar, som vi faktiskt mot alla odds var eniga om ;)
Jag älskar dig Elin Solander <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Älskar dig Emelie Kempe

2011-09-20 @ 22:59:07
Postat av: Anonym

Grattis!!! Hoppas ni fortsätter att vara lika lyckliga

2011-09-21 @ 19:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0