Skillnad från igår
2011-10-09 / 20:52:28 / Allmänt

Dagen till ära har jag haft mycket bättre struktur på min dag och hunnit med mycket mer än igår! Pluggat i massor och även fått in en simtur på det :)


Själva simmandet gick dock inte lika bra som i fredags då det idag var alldeles för mycket folk på liten yta och simmade jag det långsammaste jag bara kunde i bröstsim simma jag ikapp dem framför och ni som vet hur otroligt långsamt jag simmar bröstsim så säger det lite ! Tror jag har rekordet på den långsammaste som någonsin tävlingssimmat i bröstsim haha Men tekniken har börjat arta sig i både frisim och fjäril så det är NICE!


Såg även något något annat idag i simhallen idag men det vill jag helst och verkligen berätta om haha så det hoppar vi helt över.


Imorgon blir det skola igen då min fruktade Photoshop vecka tar sin början - läskigt värre! Håll tummarna för att det här ska gå vägen ^^


Och just det på tisdag kommer....---->




Längtar efter dig min älskling <3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0