Unbearable Lightness
2011-01-23 / 22:52:58 / Allmänt

Det som fick mig till att börja blogga igen igår var en intervju jag såg på tv, som fick mig att inse vikten av vad vissa personer säger. Med det säger jag inte att allt det som jag själv skriver är det, men om jag inte över huvudtaget skriver kommer vi ju aldrig få reda på det?

Intervjuen jag såg var med Portia de Rossi där hon pratar om sin självbiografi Unbearable Lightness, som jag utan tvekan kommer införskaffa mig inom kort.

Den fick mig att inse att alla har något att säga så varför inte utnyttja den möjligheten då man ändå har en blogg? Självklart vet jag att det jag skriver i min blogg inte kommer att nå ut till många och det spelar egentligen ingen roll. Allt som krävs är att just den personen som läser det kan behöva höra det man skriver. Då är det väl värt det?

Jag är ingen psykolog.

Jag är ingen allvetare.

Allt jag har är mig själv, mina egna erfarenheter, åsikter och tankar, liksom alla andra har sina.

Alla borde fånga möjligheten att utnyttja sin yttrande frihet för det är långt ifrån alla som har den.

Tack för mig

I am the one and only - Nobody I rather be


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0