Tillbaka på spinningcykeln!
2010-09-25 / 12:35:08 / Allmänt

Spinna idag tillsammans med bl.a. Anton och Emma som hade hittat dig, väldigt kul :) för första gången på nästan en vecka, tydligen kan jag inte vila ryggen bra så nu ska den för i helvete tränas bra, varken den vill eller inte!

Men nackdelen då jag nu har haft ont i ryggen och haft feber bla. bla. bla. så har jag inte bokat några platser på pass för nästa vecka - katastrof! Så än så länge har jag varit tvungen att ta alternativa träningspass som:

- Afrikansk dans
- Pilates
- Core

inte riktigt min stil, vill ha spinning och jag vill ha spinning nu! :D
Ska ha noga koll över platserna för jag behöver spinning för att överleva och nej jag är inte beroende inte ett dugg ^^

Idag ska jag nog plocka lite svamp och bara vara ute i det fina vädret och imorn blir det att träffa Malin och då är chansen stor att vi tar oss en glass ;)

Btw. har min gamla dator för min minidator är på lagning, saknar den redan, så om det blir dåligt med bilder och så inom den närmaste framtiden vet ni varför, eller om det är otroligt gamla bilder vet ni också varför hehe



Måste säga att när jag ser den här bilden saknar jag faktiskt mitt långa fina hår <3

Kommentarer
Postat av: Emma

nu du Emelie ska jag allt spinna med dig oftare :D

ditt lång hår var superfint men du är superfin nu med! Du har turen att passa i båda!!

2010-09-25 @ 14:28:01
URL: http://stillunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0