The same but different
2010-09-28 / 23:20:21 / Allmänt

Idag hade jag en spinningplats men då mådde jag inte så pass bra att jag kunde rycka upp mig och spinna, med feber, halsont och illamående hade inte spinning varit toppen över i-t. Så det blev bara slappande idag, vilket jag är otroligt trött på, så imorn vill jag vara frisk igen :)

Om inte annat för jag ska testa ett nytt spinningpass imorn, ni får ursäkta om jag snackar mycket om spinning, men ljust nu är det the highlight of my day, boring right?

Väntar på att något spännande ska hända men har upptäckt att chansen för det blir radikalt större om jag faktiskt gör något ^^



Take me now baby here as I am
Hold me close, try and understand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0