Puuuh!
2010-09-01 / 18:37:56 / Allmänt

Puuuh! Att bara kunna andas ut och känna att allt mer eller mindre löser sig har varit temat på min dag idag och det har varit så skönt! :)

Jag har börjat må bättre - vilket är otroligt skönt för tänk er själva att köra bil hela natten när man inte mår bra, inte särskilt skönt

Stort sett packat klart  - väskan är i stortsett full, det enda som saknas nu i packningen är mobilladdare, ipodladdare och datasladden och det är sådan saker jag inte klarar mig utan så det får bli att packa det imorgon.

Träffat Malin och bl.a. sett Rädda Willy 4 !





Hur kan den dagen varit något annat än riktigt lysande? Och det stämmer det har den varit! Allt verkar för min del nu falla på plats inför resan och det ska bli så skönt att komma iväg till värmen och solen och bara ta det lugnt :)

Jag vet att jag tjatar mycket om kreta men hur kan jag göra något annat när vi åker imorn natt?? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0