Hets mot SD
2010-09-19 / 21:39:59 / Allmänt

Det här valet väcker för min del inte uppmärksamhet att Sverige kan få sin första kvinnliga statsminister, för ärligt talat chansen är minimal. Utan frågan över hur många procent av våran riksdag som kommer att invaderas av SD.

Historien är ju bunden till att upprepa sig själv, för aldrig görs ett misstag bara en gång, allt ger ringar i vattnet, ekon.

Hur många procent av riksdagen tror ni SD får?

Min ursprungliga var på 6-7%, mamma tyckte jag överdrev men jag tror att jag tog i i underkant. Sådana siffror gör att en kyla sprider sig i hela kroppen, är det bara hos mig SD orskar sådant? Eller är det fler?

Är inte det SD står för hets mot folkgrupp???  Och hets mot folkgrupp är förbjudet enligt lag!
Ex. "genom att vara homosexuell ger de personerna upp sin rätt att få ha barn"
Menar de då att de personerna inte räknas som svenskar? i och med att de ska arbeta för svenskar för Sveriges skull.
 Det är inte enbart invandring de sätter sig emot, nej då! Och att hålla Sverige svenskt kan ju dra åt helvete!
Ex. McDonalds - UT! 
      Jeans - UT! 
      Chocklad - UT! 
      Halloween - UT!
      Julafton - UT!

Visste ni i SD att vi som bor i Sverige nu var invandrare från första början och om vi inte invandrat hit skulle det inte ens funnits något idag som hetat Sverige!

Okej, om nu detta blogg inlägg räknas som hets mot folkgrupp i sig, för jag hetsar verkligen upp mig när det gäller SD för enligt mig kan de dra tillbaka till 1945 och se vad som hände senast deras idéer om nationalitet tog fäste i världen !




Kommentarer
Postat av: Emma

håller helt med dig Emelie!!!

2010-09-20 @ 08:16:43
URL: http://stillunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0