Ni har väl alla på er lila imorn va?
2010-10-19 / 13:23:42 / Allmänt

Ni som följer min blogg kanske undrar när nästa del av Vatikanens Demon kommer upp på bloggen, då måste jag tyvärr meddela att för tillfället har tekniska problem. Som gör att jag själv inte kan komma åt kapitlen så då blir det ganska svårt för mig att dela med mig av dem… Men jag jobbar på det och har förhoppningsvis en lösning inom kort!

På ett annat ämne ni har väl alla tänkt att ha på er någon lila imorgon? Och stödja dem som inte kunnat stå upp för sig själva. För att stödja det ökade antal av unga LGBT personer som försökt och begått självmord. Vågen är ökande speciellt inom USA men också här i Sverige. Då de känner att de inte accepteras av samhället så varför då ens leva i det?

Så borde det inte vara!
 

Homosexuality is NOT a choice, but homophobia is.

Tänk på det och vara alla lite öppnare, en förändring kan inte ske över en natt, men ha på er något lila imorn för att visa att ni är öppnare och att ni, vi, alla tar ett steg längre bort ifrån Homofobi.

Det kommer i alla fall jag göra, såvida jag hittar något lila i min garderob ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0