Flipp Flopp - Flipparn!
2010-10-20 / 23:19:32 / Allmänt

Dagen till ära har jag faktiskt haft den största mängden läsare sedan dess jag tog upp bloggandet igen efter sommaren, undra om det har haft något att göra med det jag skrivit? Hmm ^^

Läste precis min vän Emmas blogg och hon hade väldigt tänkvärda ord angående dagen idag så det tycker jag att ni ska kolla, www.stillunwritten.blogg.se inte för hon behöver att jag länkar henne hon har ju en massa läsare ändå, utan jag länka henne enbart för att jag tyckte det var riktigt tänkvärt!

Förutom att varit klädd i lila idag har jag tagit hand om disk, tvättat kläder, strukigt kläder och lagat en riktigt god fisk och potatisgratäng även fast den inte blev riktigt som jag tänkt mig, OBS! Håller jag på att förvandlas till en desperate housewife?

Haha men har även varit kreativ och varit min egen korrektur läsare till min "roman" Stanna, det värsta med den är att den har så jävla många sidor så det tar ett tag att bli klar XD


Kommentarer
Postat av: Emma

åh men gulligullan på dig Emelie :D

och såklart du är en desperate housewife, men vem vill inte vara en sån snygging? ;) hihi

2010-10-21 @ 08:05:46
URL: http://stillunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0