Äppelplockning, The Ghost Writer och TDS
2010-10-10 / 12:22:34 / Allmänt

Gårdagen spenderades hos mormor med massa god mat och äppelplockning. Till en börja med stod jag på en hög stege uppe i trädet, för ironiskt nog hade jag tydligen bra balans ^^ efter ett tag däremot gjorde det sig till känna att jag varit sjuk och med bihålorna och öronen och då tänkte jag bäst att jag går nedför trädet innan jag ramlar ner. Så då hjälpte jag istället mormor med att sortera äpplena.

Efter äppelplockandet lekte Elin, Erik och jag postkodmiljonären och de var riktigt duktiga måste jag säga :)

Väl hemma bestämde vi oss för att hyra film, men den var långt ifrån den bästa jag sett kan jag meddela!

Den ser ju väldigt spännande ut! Men inte, den var riktigt riktigt tråkig och ännu segare, rekomenderar den inte.

Än så länge idag har jag inte riktigt ryckt upp mig, hostar och har mig men ska snart komma igång, man får ju vara seg när man är sjuk? Eller?

Nä nu har jag TDS träning om 2 timmar, hinner jag må bättre tills dess tror vi? XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0