Vem är det?
2010-11-13 / 00:59:22 / Allmänt

Nu är det såhär att Emelie inte kan sova så hon hitta en tidning i trappen som hon tror är jennies, Posh24 hette den så sitter och bläddrar lite bland massa kändisar. Så hitta jag en bild och det kändes verkligen som jag kände igen människa men kände verkligen inte igen namnet.

Vem vet vem Evan Rachel Wood är??


Fundera på om det är hon som är tillsammans med Marilyn Manson? jag har ingen aning XD

Så jag var tvungen att googla henne och vet ni vem det visade sig att hon var?





Men självklart är hon en av mina favorit karraktärer ifrån TRUE BLOOD! Queen Sophie-Anne Leclerq!

För er som inte följer tv-serien True Blood är hon en vampyr drottning ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0