Massproduktion
2010-11-11 / 18:21:02 / Allmänt

Massproduktion av skrivmatrial är vad jag hållit på med idag trots att jag har så förbannat ont i mitt revben att jag håller på att nästan skrika rakt ut fastän jag tagit smärtstillande. Hur som helst jag hade inte tänkt att blogga om mitt revben, det får klara sig själv ^^

Jo just det det jag skrivit idag var det jag skulle blogga om, förutom att börjat på en sommarnovell har jag skrivit lite låttexter/dikter eller vad man nu vill kalla dem det är fritt fram så tänkte visa några utdrag:

En annan gång

"En annan gång hade det kanske varit vi

En annan gång hade haven sinat

En annan gång hade himmelen brunnit

En annan gång hände det som aldrig hänt"


Delete you

"You called her a psycho and complained in my ears

She wanted to kill herself over some of her tears

I stood by and got sucked in to your mess

It felt like a was playing a game of chess"


 You are everything I never liked
"

The reason of love does not exist

Long ago it vanished into the mist

I love you and that makes me shy

I love you and I don’t know why"


Där fick ni ett litet smakprov, tänkte det blir alldeles för mycket att läsa om jag publicera allt ^^ Om ni vill ha mer hör av er eller varför inte lämna en kommentar och tänk på dessa är bara små korta utdrag, tagna ur deras perspektiv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0