Idol o inför imorn
2010-11-06 / 00:04:44 / Allmänt

Top 3 i Idol ikväll är enligt Emelie, dvs mig, följande:

1. Minnah
2. Elin
3. Jay

Sedan Minnah kom tillbaka tycker jag hon har varit otrolig från framträdande till framträdande och det tycker jag är riktigt kul då hon fick en chans till, så att det verkligen är upp till bevis att hon förtjänar den.

Elins sång till forever young ikväll, gick enda in i hjärtat och jag fick rysningar!

Jay är ju så självklart en av mina Idoler och tror inte man behöver förklara hans storhet ^^


Men trots att dessa var riktigt bra, saknar jag lite top 4 från förra året (Erik; Calle; Tove; Mariette) för den känslan som jag fick av de fyra har jag hittils inte fått i år, men det kanske kommer med tiden. Hoppas det!

Nu måste jag nog sova så jag är vaken och taggat imorn för fest, trots att mina lungor för tillfället suger, ska jag allt försöka klara av att dansa lite :P

Ledtråd inför morgon dagen:

Pumpor motar bort oss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0