Hålligång?
2010-11-01 / 20:33:06 / Allmänt

Gårdagen blev verkligen full utav hålligång hela dagen, först en långpromenad med mamma, klippt ner buskar i rabatterna, krattat löv, bärt ved, rensat bland utgångna glutenfria produkter hemma, vissa hade gått ut 2008!!

Så var inte still förrän frammåt kvällen och då var jag helt och fullkomligt slut och just det jag dansade dansmatta också och så såg jag slutet av Star Trek filmen, och måste säga att Spock är väldigt lik Sheldon haha men det är väl lite vitsen?

Idag har jag mestadels varit en klassisk hemmafru OMG! och bakat bröd, glutenfria, nyttiga och ännu mer nyttiga ^^

Ville gärna ta mig till gymmet idag, men min kropp sammarbeta inte riktigt, utan då jag rörde mig igår långpromenaden och dansmattan så fick jag ont över höger lunga och ont vid ett revben på vänster sida så kände inte att gymma var det absolut bästa idag XD




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0