Fröken Emelie!
2010-11-09 / 20:23:09 / Allmänt

Haha visst låter det kul? ^^ Jag har nämligen jobbat på frita idag och det var det som barnen kallade mig

Jag är verkligen inte bra på att blogga längre, nästan varje dag klickar jag upp blogg.se har en bra tanke på vad jag ska skriva men sen när jag skrivit en rad, som ovan, tar det bara stopp och då väljer jag oftast att inte publicera för hur kul är det att läsa en enda rad XD Vet inte vad det är med mig men skrivandet har nästan stannat totalt, på alla plan och jag vet inte riktigt hur jag ska motivera det att börja fungera igen...



Igår på TDS mötet kom vi in på låtar som man känner något för, när låten går enda in eller vad man säger, så tänkte dela med mig med en av mina favoriter:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0