Zero träningsvärk!
2010-01-14 / 11:04:23 / Allmänt

Dagen till ära trodde jag att jag skulle vakna upp med så mycket träningsvärk att jag inte ens skulle kunna röra på mig men där tog jag allt fel. För har nu varit vaken i några timmar och känner inte av någon träningsvärk alls, helt sjukt, kanske beror det på att jag faktiskt strechade efter träningen igår vi kan väl ändå hoppas på att det är därför så det inte beror på att jag tränade för lite för kändes verkligen som ett ordentligt träningspass. Hursomhelst är trots allt lite seg i benen, om än inte mycket så jag känner i alla fall av träningen lite.

Så vet ni vad jag ska testa på för träning idag? JO! Idag ska jag och mamma klockan 18.00 testa på SPINNING



 (för nybörjare dock, bäst att börja med det) men i alla fall det ser jag verkligen fram emot för jag har viljat testa spinning jätte jättte länge! Och idag är dagen då det blir av :)

Innan träningen idag måste jag trots mina bästa försök att undvika det hittils idag att börja med min hemtenta, ska faktiskt ta tag i den så fort jag publicerat det här inlägget,,,, eller försöka så får vi se hur det går

Så jag säger hej svejs!

NoHiding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0