Mina TÅR!
2010-01-27 / 13:45:36 / Allmänt

Mina TÅR!

Mina tår lever knappt de är så kalla att det gör ont och då har jag på mig vinterkängor då jag stått ute och väntat på bussen. Nu sitter jag på den och vad skönt det är med värme men jag fruktar redan nästa hållplats då dörrarna igen kommer att gå upp och kylan kommer in i bussen tränger igenom mina varma vinterkläder och in i märg och ben. Tyvärr får ni inte ta del av detta inlägg förrän när jag kommer hem då min dator fortfarande inte har något mobilt bredband på bussen – men vad gör det? Jag använder tiden produktivt till att blogga istället för att spara lite tid och sen om jag får tid över kan jag ju alltid plugga lite också, får se hur det blir med den saken, om inte annat kan jag ju skriva rent mina anteckningar från min första föreläsning i historia, då vi bearbetade ett antal miljoner år.

Den här första föreläsningen var så mycket bättre än introduktionen då introduktions läraren stod och pratade i närmare två timmar med ett fönster öppet i närmare -10. Inte det skönaste jag varit med om direkt. Hursomhelst det jag skulle säga var att föreläsningen idag var jätte intressant och kommer att skriva ett nytt inlägg sen om vad jag lärt mig och det är intressant, alltså ska inte säga allt jag lärt mig bara en cool sak jag upptäckt. Föreläsaren var jätte bra trots sina problem med powerpointen har jag aldrig varit så uppmärksam på en hel föreläsning förut jag ville liksom ta in och minnas varje ord samtidigt som hon i mellan åt hade skit cool anekdoter, till det hon prata om. Ska inte gå in för mycket på det för är medveten om att alla inte är lika facinerade av historia som mig.

Stora frågan för mig idag är däremot när jag ska ta mig till gymmet? Hann inte med det imorse innan så får se om det blir när jag kommer hem eller om det bara blir en gång idag efter dansträningen. Dansträningen lär ju bli intressant att se hur många som kan ta sig dit på grund av den ankallande snö stormen, men det lär ju märkas förr eller senare i alla fall.

Nu har jag visst snart pratat strunt i en hel sida utan att säga ett enda vettigt ord! Tror jag blir mer skriv-utvecklande då jag sitter på bussen och inte har något annat för mig. Och ändå har jag inte kommit ur linköping än!

Äsch nu ger jag mig, vi hörs mina kära och okära bloggläsare


 

NoHiding


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0