Malin & Jag
2010-01-23 / 23:26:38 / Allmänt



Vissa av er har kanske redan sett den här bilden på facebook under dagen men tyckte att alla skulle få se dem inte bara vissa. Ser ni kanske något mönster som lyser igenom alla bilderna? För i sådana fall kommentera och kanske finns ett pris gömt någonstans i denna tävling ^^

Vi har idag ordnat massa program till Malins dator så som spotify, picasa, msn, itunes mm så det har varit en ganska så upptagen dag då vi försökt leta fram en massa bra musik samtidigt som vi har slappat varit på gymmet hjälpt till med att laga mat, sett Robinson och det är bara början.

Har alltid underbart trevligt tillsammans med min underbara vän Malin, bara synd att hon spenderar så mycket tid i norrköping nu för tiden men hon är duktig hon hon vet vad hon vill och pluggar till det, det är mer än vad man kan säga om mig så det beundrar jag henne starkt för :) Vi får bara se till att fortsätta träffas ofta för det är en vän jag verkligen inte vill glida ifrån och det tror jag inte är möjligt heller för vi har varit vänner hela våra liv så det känns tryggt man vet var man har henne liksom ;)

Älskar dig gumman <3



emelie maria kempe as NoHiding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0