Kontaktannonser inom Handbollen och Ban Ki Mon
2010-01-20 / 20:55:23 / Allmänt

Nu är jag verkligen så trött så att precis allt är roligt och då menar jag precis allt (om ni undrar varför jag är trött så har jag tränat ganska så mycket) så nu när jag kom hem ifrån hälsofabriken satte jag mig framför Sverige - Polen i Em i handboll och ni som tittat på handboll eller spelat blir det mål precis, precis hela tiden och nu har de gjort det så praktiskt att om man ser någon man gillar som gör mål så står det, ålder, vikt och längd i fall man nu skulle finna intresse för personen. Som en kontaktannons :P

Nästa roliga är att när jag sedan ska gå ut i köket vimmelkantig som jag är så tycker jag att mamma mummlar något om Ban Ki Mon, ni vet FNs generalsekreterare men i själva verkat så hon, "jag kanske skulle (vilket som försvann) BaKa i Morn

Fruktansvärt kul tyckte jag det var iaf ;)

Puss på er alla ^^
 

VIKTIGT MEDDELANDE: VILL BE ALLA I TDS SÅ MYCKET OM URSÄKT ATT JAG VAR LITE OFF IDAG PÅ TRÄNINGEN !

NoHiding

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det är lugnt emelie, alla är olika trötta och du har ju tränat så mycket så jag förstår att du måste vara sjukt trött :O <3

2010-01-21 @ 12:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0