Filmklippning och panik
2010-01-17 / 21:11:40 / Allmänt

Här sitter jag nu framför tvn och väntar på att damernas detektiv byrå ska börja, sprang nyss hem från Anton och Emma då jag trodde det började vid klockan 21.00 och inte en kvart senare som det faktiskt var. Så det gav mig tid att andas ut och bygga upp den lugna stämningen inför damernas detektiv byrå för mitt sinne var inte allt för stillsamt utan ganska fyllt utav stress och panik faktiskt.

Vi har nu klippt ihop det som vi ska skicka in till Talang och vi har minst sagt haft motgångar men för dagen tror jag vi övervunnit våra värsta motgångar för dagen bara Anton och Emma sköter att mejla in det här nu :) Men det ska nog gå bra ! De har min fulla tillit !

Det har varit skönt att ha en träningsfri dag idag men imorgon drar det igång igen och då får ni se upp för jag ska fan i mig bli vältränad ;)

Nu ska jag däremot slappna av en timme i damernas detektivbyrås värld, peace out :)

NoHiding


Kommentarer
Postat av: Emma

det ordnade sig ju till sist :D men ett tag ville jag bara slå sönder datorn xD hahah <3

2010-01-18 @ 19:22:20
URL: http://stillunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0