Yoga, Frukost och that 70s show
2010-02-08 / 09:00:19 / Allmänt

Efter att ha varit vaken i snart 2,5 timme, jo det stämmer, och har utövat morgon yoga, ätit frukost och sett ett avsnitt av that 70s show, har jag äntligen vaknat till och är redo för en riktigt plugg dag. För det är vad det kommer att bli idag har till och med gjort ett schema över hela veckan så att jag ska hinna med att plugga allt som jag måste hinna och träna allt som jag ska hinna träna.

Det blir en ganska skön vecka i skolan med enbart en seminarium och en föreläsning men tyvärr blir det oändligt mycket hemplugg men det tycker jag om för då hinner jag att träna desto mer vilket behövs sen jag varken kunde träna eller plugga så speciellt mycket förra veckan. Så det ska jag ordna till den här veckan istället :)

Rekommenderar starkt morgon yoga för er som inte testat man vaknar till på ett ganska så skönt vis med lite morgon gymnasitik, sträker liksom ut kroppen och förbereder den för en ny dag

NoHiding


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0