Tillbaka i nutid
2010-02-08 / 14:19:15 / Allmänt

Nu är jag tillbaka i nutid, samtidigt som jag skrev det kom jag på att jag är det på två olika plan. Dels har jag tagit en paus från min historia bok och dels har jag äntligen sett ikapp melodifestivalen. Det är helt klart melodifestivalen klarar inte ta fram vettig musik då jag inte är närvarande så nu ska jag verkligen inte missa den igen!

Jag undrar nästan om jag har en helt annan musik smak än alla andra i precis hela Sverige? Eller så undrar jag vilka det är som röstar? Som ni ser har jag väldigt svåra problem här, men de som man tycker är bäst går det ju aldrig bäst för. Men ifrån Melodifestivalen i lördags var det 3 låtar som jag tyckte var bra! Och det var verkligen inte de som gick vidare för de låtarna var TRÅKIGA, så nu har jag sagt det.

Enligt mig skulle dessa gott till finalen:





Tyckte också att Jessica Anderssons låt var bra, den hitta jag ingen video på XD

MEN!

svt har receptet på en succe men den lagar inte den i rätt sammanhang, för vem tyckte inte att Charlotte Perrelli, Nanne Grönwall och Sonja Alden var bra? Varför gör ingen en låt med dem 3 och skickar iväg dem till Eurovision? Det borde ju vara ett vinnande koncept eller vad säger ni?


NoHiding

Kommentarer
Postat av: Anton Hallberg

Jag tyckte hot hot hot och Ola:P

2010-02-11 @ 12:59:20
URL: http://antonhallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0