Te, Te, Te!
2010-02-01 / 16:18:02 / Allmänt

Ja ni hörde rätt, jag, Emelie Maria Kempe dricker te. Ni har min fullaste förståelse att ni är chockade men så ligger däremot fallet. Jag dricker te. Något som jag försöker att undvika in i det allra längsta. Nu har jag däremot så ont i halsen så att jag bara ska kunna prata alls behöver jag te. Hur mycket det än smärtar mig att säga det. För jag har verkligen inte tid att bli sjuk nu, men när har man någonsin egentligen tid med det?

Hörde om ett ganska facinerade program som gick på tvn igår tydligen gick den på tv4 och handlade om tonåringar som inte gillade sin kropp. Har det någon gång i något århundrade funnits några tonåringar som har gillat sin kropp? Alla hittar väl alltid något problem med de själva och oftast inte något utan ganska många. Detta program gick också i kalla fakta serien, kalla fakta? Ska inte de gräva upp sådant som man inte vet någonting om? Inte det som varenda människa har upplevt? Vad är det för journalistik i det?

Så vad händer i min värld idag då? Nu har jag varit inne på Universitet och hämtat lite papper som jag måste ha för att kunna göra vissa uppgifter lite jobbigt att åka in extra för att hämta dem bara för bussarna går ju inte när jag vill det men det gick ändå ganska bra och om jag har flyt ska det sammanlagt med bussen resan inte ha tagit mer än 3 timmar och det är ganska mycket flyt det vet ni. Hur som helst måste ta något att äta när jag kommer hem (dvs om ja kan svälja) för är något så otroligt hungrig… Åh mat… Sedan blir det att försjunka sig några timmar i plugg innan det blir träning med tds? Det vet jag egentligen inte säkert för har inte hört något, bra koll jag har va? I alla fall ska försöka ta mig till gymmet en sväng också kanske lite easy line för ska inte utmatta mig för mycket då jag håller på att bli sjuk för har som sagt inte tid att må sämre. Utan bara bättre !

NoHiding


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0