Kiss i sommar anyone??
2010-02-07 / 20:59:15 / Allmänt

Nu hade jag tänkt att börja inlägget med att skriva hur mycket jag alltid gillat Kiss men kom på mig själv med att det inte riktigt stämmer för när jag var liten och de kom fram på tvn gömde jag huvudet bakom en kudde. Men observera jag gick inte ifrån tvn för tyckte att deras musik var otroligt bra trots att deras ansikten var fruktansvärt skrämmande. För vilken 2-3 åring är inte dessa ansikten otäcka?





Denna låt med KISS har jag blivit helt kär i, helt helt kär i den, lyssna och njut för den är helt fantastisk, vem blir inte helt kär i den låten?





LYSSNA :D

Någon som vill med??? ;)

NoHiding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0