Jag är tillbaka!
2010-02-27 / 19:12:39 / Allmänt

Nyligen hemkommen ifrån fjällen och har nu packat upp allt mitt och tagit en skön dusch efter en heldag i bilen - puuh! Om fjällen kommer jag prata mer om senare nu skulle jag bara berätta att jag är hemkommen utan några brutna ben :)

Snart blir det att dra till de underbara Anton och Emma med Jennie för att titta på melodifestivalen, tror även Erika kommer dit, så det blir spännande att se vad som händer i Melodifestivalen idag, hoppas starkt på Sibel så hoppas hon är så bra som jag hoppas på :)

Vet ni förresten hur många blogginlägg jag har olästa på bloglovin??? 321!!! Kommer inte orka med alla så till era jag inte kan hinna med att läsa ber jag så mycket om ursäkt.

Hörs senare ikväll eller imorn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0