Biggest Loser och Vampyrer
2010-02-11 / 21:32:01 / Allmänt

Istället för vampyrer i bokstavlig form bytte jag ut det till vampyrer i metaforisk form hm.. Vad kan jag sett på tv?



Tidigare idag så tittade jag på Biggest Loser och nu är det riktigt nära finalen där och ett så sjukt cool för den som jag hejar på nu har gått ner mest i vikt av alla tjejer i Biggest Losers historia och är nu nere på 61 kg! Det är ju helt sjukt coolt, hon är riktigt smal och vältränad! Finalen visas på måndag så kommer inte lägga upp en bild på henne för tror hon vinner men vill inte veta det än ^^ så publicerar bild på måndag så ni får se det för det är helt otroligt :) Hon är dagens idol alltså!

usch känner mig lite hängig, så måste ta och rycka upp mig...

NoHiding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0