24 timmars utmaningens svar
2010-02-05 / 23:06:43 / Allmänt

Nu kommer svaren som ni alla har väntat på säkerligen ni som inte ens vågade att ställa era frågor för så många fick jag faktiskt inte att det skulle bli omöjligt att klara av att finna svar på alla men det kanske var så ni tänkte? Bäst att någon får skriva frågor och så läser vi bara svaren sen ;) Ni har tur i detta fall kan man göra så, följande frågor och svar kommer jag att besvara nedan med största ärlighet.


hm, gillar du brunetter eller bloninder? :D
haha xD dum fråga.

Fäster inte lika mycket på färgen på håret som hur man bär upp det - låter lite korkat men så är fallet men jag ska inte kringå att svara på frågan hehe gillar faktiskt i största utsträckning brunetter faktisk eller i alla fall för ett första intryck. Men självfallet finns det ju väldigt många snygga blondiner också ^^ och som sagt personligheten sitter ju inte i hårfärgen


nä men vad är din högsta önskan? :) får man fråga sånt? :o
Ja det får man fråga hehe lite kontrast mot frågan över men det är bara kul :) Min högsta önskan är att man till 100% ska kunna vara sig själv utan att hålla tillbaka vissa sidor och att bli accepterad trots vissa sidor som man inte kan förneka av sig själv. Och att de vänner som man bryr sig så mycket om finns kvar trots sina sidor som inte föredras. Och självfallet att bli en lyckad författare ;)



och måste bara delge mig av dagens låt också :) Hittade ingen med en vettig video till men ni behöver bara lyssna på låten hehe



NoHiding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0