Twitter, blogg, bdb, bla bla bla
2010-12-03 / 13:14:28 / Allmänt

Tro det eller ej men jag har faktiskt börjat med att twittra .... igen XD Det har i alla fall funkat i 12 timmar än så länge och det måste vara något nytt rekord för mig, det längsta jag klarat det förut var i pausarna på ett bones avsnitt, så framsteg gör jag allt. Om ni vill hitta mig där kan ni aldrig gissa vad jag heter ^^ för det är ju inte så att både min blogg och bdb heter samma sak, det ni

I mitt nya twittrande har jag till och med börjat följa andras twittrande, ni vet det är rätt många skådespelare och det som håller på med det, efter som jag nuförtiden är besatt av tv-serien, charmed, jag vet lite efter, så börja jag följa Alyssa Milano och Holly Marie Combs först.



På Holly Marie Combs twitter hitta jag denna bild som jag bara var tvungen att visa för er, ger den inte er julstämning? Och skratt? :)



SCARY SANTA!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0