Träna? Inte träna?
2010-12-07 / 22:41:42 / Allmänt

Det är svårt att veta vad man bör och inte bör göra ibland, igår kände jag att det jag verkligen ville och behövde var att träna. Så skönt det var sedan, helt underbart! Nackdelen var att jag blev helt orörlig idag istället, pga mitt revben som fortfarande inte är bra och har inte kunnat göra något, inte ens kört bil eller något, ganska surt faktiskt... För hade tänkt att nu kan jag äntligen träna igen...

Hoppas det är bättre imorn, då jag får försöka komma på hur jag ska kunna träna utan att må så här dagen efter...


Kommentarer
Postat av: Emma

stackars dig Emelie!! :( saknar dig på gymmet!

2010-12-08 @ 09:23:04
URL: http://stillunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0