Virtuell träning
2010-08-31 / 19:27:31 / Allmänt

Ja, vad säger man om att träna när man är sjuk? Jo det går inte bra, men det var så skönt just då, blev lite fokus på armar idag och testa en sak med hantlar anton gjorde och mina armar har seriöst nyss slutat skaka från den träningen och det var timmar sen!

Känns bra att man ska till kreta snart och inte mår bra alls, inte kul det, mår illa och har kramper i magen, det är ju inget farligt, det är bara störande tajming liksom, men visst ska det gå över till kreta? det har jag bestämt!


Om det jag skrivit som jag skulle börja ladda upp, kommer efter kreta så ni kan hänga med ordentligt, dels behöver jag en vecka till att finskriva det första kapitlet så det duger för er att läsa ^^

Plötlsigt nu hoppa min tv igång och biggest loser startar! Har man flyt eller har man flyt?! Den bara startar och mitt favorit program är på det gäller att ha flyt !

Nu ska jag virtuellt träna med biggest loser !



jag lämnar er med en låt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0