Soffa, täcke och film
2010-04-05 / 16:12:25 / Allmänt

Hängig, trött och allmänt krasslig är det som står på schemat för mig idag då det inte finns energi till något annat och så är det faktiskt ganska skönt att ta det lugnt. Förutom att jag missade dagens 100 minuters pass på hälsofabriken, önskar bara de kunde vara oftare för det var så himla skön träning när jag körde det i fredags. Det kändes verkligen att det gav något, men idag missade jag det träningspasset.

Så det blev att se film istället för min del.

Har snart sett hela första säsongen av Full House ni vet den serien som brukade gå på femman för ungefär 8 år sen?


Den är väldigt behaglig att bara ligga och vara sjuk till.

Och har också sett en annan film D.E.B.S  heter den, hör talas om den? Nej, det tror jag inte ni har faktiskt. Men den var helt klart värd att se. Den var mycket underhållande, lite som en parodi på Charlies Angels men med det komiska inslaget att ”topp-agenten” blir kär i ”super skurken”  - hur kan det inte vara underhållande liksom? Med den lilla touchen att ”super skurken” är en tjej. Hur ska nu hennes vänner reagera?  En komisk film med moraliska inslag!



Många av er bloggläsare skulle nog inte se den filmen enbart på grund av den lilla touchen men det är nog ni som inte skulle se den som behöver se den ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0