Snabb bloggning
2010-04-12 / 15:31:01 / Allmänt



Sitter här som vanligt nu på sista tiden med en kopp te i högsta hugg, undra vad som är i det teet egentligen för är på gränsen till beroende av att alltid ha en rykande kopp te brevid mig när jag pluggar - och jag som inte ens egentligen ska tycka om te! Gör det här som undantagssort ^^ Man kanske borde ha med sig en kopp te på tentan på fredag? Det har jag inte tänkt på förut men det låter som en bra idé tycker jag :)

Dagen börja bra med att jag försov mig så hann inte ned till gymmet imorse utan slängde i mig lite frukost och började skriva ut all sammanfattning till tentan, då går skrivaren sönder och dokument efter dokument fastnar i den inte kul, så fick ett tag sitta med en pincett och dra bort en milimeter papper i taget så har i alla fall testat mitt tålamod idag !

Till sist fick jag snurr på skrivaren och nu är alla dokument ute och har spenderat de senaste timmarna med att försöka att få in det i huvudet, det går frammåt det gör det men snart blir det att ta en paus för idag med först dansträning, sedan spinning och när man är hemma från gymmet förhoppningsvis se lite på millenium triologin (spelade in avsnittet i lördags och skulle sett det igår men mamma och pappa orkade ínte se klart så vi fick skjuta på det tills idag)

Nu ska jag fortsätta att plugga - Precis nu om Napoleon men om 2 minuter slavhandeln till Amerika - så jag hinner med allt jag vill också inte bara det jag måste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0