Packad, Slut & Party
2010-04-11 / 23:04:04 / Allmänt

Det ni!






Nu ska ni bara veta hur jag dragit ihop följande ord för om ni bara läser dem så förstår ni verkligen inte hur min hjärna fungerar och inte om den fungerar för är ganska säker på att den gör det faktiskt, man kan nästan känna hur den arbetar haha nej då den arbetar så tyst i bakgrunden då så den stör ingen.

Min gymväska är PACKAD och redo för att börja träna imorgon för nu när jag börjat att må bättre då drar det igång igen för nu mår jag bra och då finns inte en dag att förspilla i mitt mål att bli vältränad, funderar till och med starkt på att cykla till och från gymmet - JA ni hörde mig! ^^

Och så är jag SLUT efter en dag med PARTY för vi har nämligen firat vår kära lilla mamma idag med all släkt :)

Just det en bild på hur min färdiga make-up såg ut:


Måste också tillägga att jag faktiskt gillade mitt hår idag så jag har lite besluts ångest .... hmm...

Hursomhelst så får jag ta och fundera mera på det imorgon då jag måste upp tidigt och börja hyper plugga till min tenta! Whoohoo! Vi hörs och ses imorgon om jag har en minut över !


Kommentarer
Postat av: Hanna

Som jag sa igår, bilden är jätte fin på dig :D

2010-04-12 @ 10:45:24
URL: http://hanniijacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0