okej jag erkänner
2010-04-09 / 13:25:17 / Allmänt

Istället för att plugg har jag nu spenderat den senaste timmen med att försöka få mig själv att förstå programmet picasa för blev lite sur när jag gjort ett kollage med frisyrer som sedan sket sig, så nu har jag istället gjort ett med 90210 bara för att jag kände för det, det stod mellan det och true blood men tänkte att true blood får snällt vänta till den nya säsongen kommer ^^



Om inte jättenöjd med resultatet så duger det allt och nu vet jag mer hur programmet fungerar vilket var själva vitsen med mitt projekt. Så om ni inte har något att göra testa och gör ett kollage i picasa eller om ni redan kan det, se ett avsnitt av 90210 den är faktiskt bra :)

Även fast jag kanske inte tycker alla i serien är riktigt lika bra som fick vara med på mitt kollage, vissa vill man nästan strypa ibland, men det är väl lite vitsen?

PLUGGA EMELIE PLUGGA!

Nu måste jag gå för min bok nästan bokstavligen talar roppar på mig så bäst jag tar tag i den nu, innan den springer iväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0