Bikini nästa!
2010-04-14 / 12:38:23 / Allmänt

Ligger ute i solen med min minidator och historia anteckningar och bara njuter av livet, för vet ni hur otroligt skönt det är ute nu? Enbart på grund utav att jag inte kan riskera att bli sjuk igen till tentan har jag kläder på mig och inte bikini fast jag skulle inte vilja göra något annat än att bara ligga och sola just nu - vädret är gudomligt :)

Jag säger ju alltid att jag går på solceller och när solen är borta går min hjärna på sparenergi så tänk bara så mycket gjort jag kommer få i allt pluggande nu, jag riktigt känner hur hjärncellerna vaknar till liv på nytt då de kommer ur sitt vinter ide !

Så nu ska hjärncellerna få sträcka på sig och hugga in i historia för snart ska malin och jag och inviga våran första sommarglass för året ^^



Det är så ljust ute att jag var tvungen att hålla mina solglasögon för webkameran bara konturerna skulle synas XD

Kommentarer
Postat av: Emma

Nu känner jag att Emelie verkligen är tillbaka igen och hjälp vad vi har saknat dig, så behåll kläderna på tills det blir lite varmare. Vi vill inte behöva sakna dig igen! :D

2010-04-14 @ 22:11:30
URL: http://stillunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0