Att lösenord ska vara så svåra att komma ihåg?
2010-04-01 / 17:38:36 / Allmänt

Som vanligt står plugg och träning på schemat idag, någon som är förvånad? inte är det jag i alla fall! Kämpar på med både huvudet och knät för att det ska funka så håll nu tummarna för mig allihoppa för imorgon kommer jag verkligen att behöva ett fungerande knä ^^

Måste här bara ta tillfället iakt att göra en jämförelse, tycker någon mer än jag att dessa två skådespelerskor är lika som bär?

 (Jessica Lowndes, 90210)

 Courtney Cox (Vänner/Couger Town mm.)

Om än en ålderskillnad på 20 år ungefär ^^ Men ni måste hålla med om att de är lika?


Och en sak till jag måste visa, har ni sett den nya bild promon till True Blood? Så jävla skön assså!



Do u get it? ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

dom var faktiskt lika :D

2010-04-02 @ 12:21:15
URL: http://stillunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0