We are the best. So screw the rest!
2009-09-06 / 23:42:47 / Allmänt

Hej allihoppa!
Jag ber om ursäkt för jag varit dålig på att lägga upp inlägg de senaste dagarna men ni förstår att jag har varit fullt upptagen, med mitt väldigt upptagna liv, skämt åsido, men med plugga plugga och plugga XD Så här sitter jag nu frammåt tolv på natten och är inte ens nära att kunna gå och lägga mig än... Hur är det möjligt att man ska hinna plugga såhär mycket? Det är ju svårt att bara hinna läsa allt men så ska man kunna få in allt i huvudet också, det får vi vänta och se hur det går hehe.

Iaf i går var anton här och tittade på film med syrran och mig, det blev båda st. trinians (rubriken är från den filmen) som är den mest hysteriska filmen i historien och en shoppaholicsbekännelse, det fick bli att se dem via usb minne för tror ni inte att DVD/ljudanläggningen bråkade?

Hursomhelst idag har vi tagit kort till planschen vilket jag kommer återkomma till inom kort till våran föreställning på saga teatern den 30,31 oktober :P

Och sist men inte minst se den roliga video med min syrra :







I am the one and only - the voice of the blackout of life - NoHiding

*Gäsp* undra om jag får sova i natt ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0