Tentan - Perfekt!
2009-09-23 / 22:00:24 / Allmänt



Så här glad är man  då man fått VG PÅ TENTAN!!!!!!!!!!!!! Vilket är det bästa som går att få! Är så otroligt glad just nu, för första gången var jag på riktigt nervös för att inte få G! Ni får ursäkta om det låter som jag skryter, men för en gångs skull vill jag visa att jag är glad och nöjd över att jag lyckats! Gymnasietjejen som vägrar medge att hon är nöjd med sin prestation är utflugen och nu kan jag glädjas över min framgång!


I am the one and only - The voice of the blackout of life - NoHiding

Kommentarer
Postat av: Therése

Härligt Emelie!!! Grattis!

2009-09-23 @ 22:48:48
URL: http://mooveit.blogg.se/
Postat av: Jennie

YEAH, THAT IS MY SLUT :D



jag sa ju att det skulle gå bra för dig för det är bara inse. You are a hero<3

2009-09-24 @ 23:30:48
URL: http://jenguccibloggse
Postat av: NoHiding

Jag tackar jag tackar :)

2009-09-25 @ 12:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0