Om vi vore tillräckligt smarta för att förstå vår hjärna skulle den vara så underutvecklad att det inte var möjligt
2009-09-07 / 21:44:53 / Allmänt

Smart eller hur? ;)

Idag har jag lärt mig att hjärnan inte klarar av att programera information när man är trött och omotiverad, det var ungefär så mycket jag har fått in innan jag blev så trött att jag börja se suddigt, så man kan säga att jag är ganska så jätte trött haha

På stan idag köpte jag munkar och en ny basketboll! Gött!!

Munkar tänkte jag skulle göra mig pigg, tror ni det hjälpte? nej då! inte läsk heller eller vindruvor, inte ens vindruvor, då är det riktigt illa!

I am the one and only - The voice of the blackout of life - NoHiding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0