När man är så trött att man ser suddigt ska man gå och lägga sig!
2009-09-08 / 23:02:12 / Allmänt

Jag borde verkligen lära mig att ta mina egna råd, är så trött att jag nästan inte kan tyda orden jag sitter och kluddrar ner på ett papper för att försöka få in i huvudet. Hur mycket kan man egentligen lagra i huvudet till ett prov för det känns som det är ganska fullt nu och jag har gått igenom ungefär en tredje del av min sammanfattning och har ingen aning hur jag ska få in ett ord till för det känns faktiskt som det är helt fullt om de jag försöker få in mer rinner det väl över men där har jag inget val då får det rinna över ... För jag måste få in det här!

Ska göra en liten jämförelse över något helt annat, så här såg jag ut förra året:


och det är jag i år:



Vilken tycker ni var bäst?
Är faktiskt inte helt säker själv, men vet ni det CHOCKERANDE JAG GLÖMDE MIN KEPS!! Det är ju liksom min signatur!!

Dagens komiska stepp incident, siste underhöll jag ju hela gruppen som sagt :P och idag lyckades jag faktiskt knä mig själv i hakan, är jag inte helt otrolig?

Hur som helst måste återgå till Frued, Fechner, Wundt, James, Watson, Hall, Galen (ja det stämmer :) och en miljon andra gubbar...

I am the one and only - the voice of the blackout of life - Nohiding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0