Mer kunskap? Nej tack! :)
2009-09-10 / 17:51:52 / Allmänt

För nu går nog snart in mycket mer i min hjärna om den varit på bristningsgränsen tidigare är det ingenting mot var den är nu, har tidig pluggat i ungefär 10 timmar, men tro inte att jag är klar än, nej då där lurade jag er allt men har en vad jag skulle vilja kalla en välförtjänt paus i några minuter, för idag har pluggandet gått betydligt bättre än tidigare och ändå tills nu har min koncentration varit på topp, det vill jag kalla en bra dag!

Förutom och plugga har jag tränat crosstrainer, väldigt bra träning den ger en totall genomkörning och ska snart iväg på areobix (kan inte stava till det men det vikiga är ju att man förstår vad jag menar och jag förstår vad jag menar och det är ju bra, en trevlig omväxling ifrån mina psykologi anteckningar)

Och vet ni vad som verkligen gjorde min dag? (inte för att den på långa vägar är slut än) När jag hämtade min lillsyster från skolan så sa hon att de fått i uppg. i svenskan att skriva om en förebild, om jag kunde gissa vem hon skrivit om, Jag gissade på Barack Obama som nu är alla våras förebild här i världen, för ingen kan väl ha ungått att blivit påverkad av honom, men vet ni vem hon skrivit om? MIG! Wiee jag har ett Fan :P



(var tvungen att ta den här bilden för det ser ut som jag knuffat ner henne i snön XD) Duktig förebilda jag är va?

I am the one and only - The voice of the blackout of life - NoHiding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0