Idèer, Freud & Step
2009-09-01 / 20:41:48 / Allmänt

Ser ni sambandet eller ska jag förklara? Det kanske är bäst att jag förklarar, så att det inte bara är jag som förstår, det låter nog bäst.

Jag har så många idéer att jag knappt hinner utarbeta den första innan nästa är på väg. Nu har jag en ny idé på gång, den är nog lite mer av ett projekt och om jag gör det bra, då kommer det bli riktigt bra. Tyvärr måste jag hålla er på sträckbänken ett tag till tills hela konceptet är klart. När konceptet är klart kommer jag berätta allt. Det kan bli så fruktansvärt bra! Nu har jag äntligen efter alla mina helt galna och idiotiska idéer kommit på något stort! Och nej jag ska inte invadera USA, även med deras dåliga ekonomi tror jag deras försvar är lite bättre än vad det kan uppkomma, jag har ju inte ens gått på boxning! Men iaf...

Förutom att utforma idéer som jag tydligen gör väldigt ofta när jag pluggar och annat så har jag pluggat, chockerande eller hur? Freud och psykoanalysen har det blivit för hela femman idag, någon annan som märkt hur sjukt sexfixerad den här freud egentligen var? Skrämmande är det rent ut sagt och hans tankar kring det skrevs ner för drygt hundra år sedan, antingen var han väldigt före sin tid eller så vill jag verkligen inte veta hur sexfixerade killar är idag, fast iofs man kan verkligen inte dra alla över en kant, det vore också skrämmande...

Nu kom jag helt nyss hem från step-up inte filmen utan träningspasset där jag stod för underhållningen idag, det kanske lite är i underkant i och med att hela träningspasset stannades upp och jag skämde bara ut mig en liten aning, eller en stor aning för att vara mer rättvis i mitt berättande. Vi skulle göra vanliga knä-lyft (man sätter ena foten på brädan och lyfter det andra knät) jag fastna med foten UNDER brädat, DROG till, brädan lossnar från dens fötter och jag slägs mot marken, lyckligtvis fångade jag upp mig själv med händerna oturligt nog stannades allt av, pga. att det LÄT FRUKTANSVÄRT HÖGT!
Skämde inte ut mig ett dugg XD



Kvällens OUT_FIT ;)

I am the one and only - The voice of the blackout of life - NoHiding


Kommentarer
Postat av: jennie

DU ÄR SÄ JÄKLA SÖT EMELIE!



and...LOVE THE OUTFIT!

2009-09-03 @ 23:06:52
URL: http://jengucci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0