"I smile frequently!"
2009-09-25 / 23:36:10 / Allmänt

Diggar grymt detta citat!
Ikväll har jag tittat både på idol och
 

Hur stort HP fan jag än må vara har jag haft mycket svårt för dessa filmer, men idag för första gången gillade jag en av de filmerna på riktigt, kanske var det för det var så länge sen jag läste en av böckerna att jag inte hängde upp mig på alla saknade detaljer men i alla fall, tyckte den faktiskt var riktigt bra, vilket jag inte gjorde då jag såg den på bio.

Nu är det också såhär att man ska inte bland med att först titta på idol och sedan se harry potter för då ser man så lustiga samband, detta skulle jag gärna demonstrera via bilder, har dock inte hittat några så lev er in i det, upptäckte idag att Piotr (tror hans namn stavas så) ifrån Idol, skulle kunna vara identisk tvilling med Hagrids lillebror GRAUP! Jag lovar de är identiska!

Och avslutningsvis "I smile frequently"

I am the one and only - The voice of the blackout of life - NoHiding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0