Det gulligaste csi avsnittet någonsin!
2009-09-15 / 23:01:31 / Allmänt

Det gulligaste csi avsnittet någonsin!
Ni som aldrig hört ordet gulligt följt av csi tidigare kommer bli gravt chockade för det var just precis det som gårdagens avsnitt var i csi NY. Jag kommer inte säga mer ifall någon som läser missat avsnittet men något gulligare är svårt att finna.

De senaste dagarna har jag varit något så otroligt trött. Det var som tentan bokstavligen talet sög åt sig all min energi för sen dess har jag varit tröttare än jet-lagen jag fick när vi åkte både till och från karibien. Tentan tror jag gick relativt bra, tror att jag klara den, men det återstår att se om tio arbetsdagar.

I helgen har jag umgåtts med de galnaste av de galna, om ni inte tror mig se detta klipp :



Eller detta:











Sedan i sönda gs hade vi också dansträning till vår föreställning på saga teatern i linköping 30 och 31 oktober, där allt blir bättre och coolare hela tiden! Kom dit och se för er själva och njut av frukten av våra bördor ;)

I am the one and only - the voice of the blackout of life - nohiding


Kommentarer
Postat av: Emma

du är bäst Emelie!! :D

jag vill till eran stugan igen!!!!! :D hihi

<3

2009-09-20 @ 12:10:07
URL: http://stillunwritten.blogg.se/
Postat av: NoHiding

Alltid roligt när ni är med :) och alltid galet när ni är med ;)

2009-09-25 @ 12:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0