You go girl!
2009-10-24 / 17:49:55 / Allmänt



ifrån all politik - FINNS DET NÅGON GRYMMARE?

Tröttheten har kommit i kapp mig nu, gick upp tidigt för att åka in till linköping och göra högskoleprovet idag, får se hur det gick, tror mitt resultat kommer vara ganska likt förra gången...

Så nu borde jag egentligen plugga till min tenta nästa vecka eller träna på danserna till föreställningen... Men det går inte är för trött.. Ska nog låta mig själv ta en sovmorgon imorn fastän jag inte har tid, det är nog ett måste.

Nu finns det väl inget annat att göra än att lyssna på Mariette? :)

I am the one and only - The voice of the blackout of life - NoHiding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0