Som en Hippie Fjäril :)
2009-10-02 / 23:50:59 / Allmänt




Så mycket jag tycker om att simma, att bara skjuta fram i vattnet som en projektil utan något hinder bara flyga fram genom vattnet. Var i simhallen med Jennie och Jennica och det kan jag meddela blev ett ordentligt träningspass, så det är ett under om jag kan röra mig imorn, känner redana att träningsvärk i kroppen. Enda nackdelen med att ett par killar i 12 års åldern spanade på oss både över och under vattnet, speciellt när Jennie simma förbi och de bara "WOW!" Haha
Men skönast var när träningen var slut och jag bara simma några längder för att slappna av helt borta och flummig, visste knappt vad som var upp och vad som var ner, som en hippie fjäril :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0