Såååå trött
2009-10-11 / 22:47:36 / Allmänt

Nu mina kära och okära vänner kan jag meddela att jag ska sova och det har jag verkligen gjort mig förtjänt av, är så trött att jag knappt håller mig vaken för att skriva detta inlägg! För idag har jag gjort upp ett schema så jag ska hinna plugga allt tills tentan, högskoleprovet och samtidigt hinna träna till vår HSM föreställning, allt detta tar något sjukt på krafterna,,, Och sen faktiskt plugga och träna är ju inte heller en dans på rosor, för har stukat handleden (elller nåt liknande den är svullen, blå, röd och ser allmänt lustig ut). Mina förhoppningar är del 1 att den inte är bruten och del 2 att den är bättre imorn :)

Och förresten jag kommer att kommentera en del Nobel priser när jag får tid att skriva mina åsikter, för jag har många åsikter som behövs skrivas ut.

Men nu finns det inget kvar att göra förutom att hoppa i säng,  God natt :)

I am the one and only - The voice of the blackout of life - NoHiding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0