Mer om svininfluensan
2009-10-26 / 16:07:52 / Allmänt

Tyvärr vet jag inte hur man länkar till andra bloggar annars skulle jag göra det i följande inlägg. http://beeccss.blogg.se/ denna blogg, som så många andra, var det iaf och hon hade lagt upp den filmen, som jag tror nästan alla har sett om en tjej som fått allvarliga muskel sjukdoms symtom att vaccin, MEN DETTA VACCIN VAR INTE FÖR SVININFLUENSAN SOM DE FLESTA BLOGGAR PÅTRYGGER!! Utan detta vaccin var mot den vanliga influensan som en del vaccinerar sig emot varje år. Den har inte samma substans som svininfluensan.

Ansåg att det var bäst jag bemötte detta innan dess att någon säger att jag inte tagit upp den aspekten angående vaccinet till svininfluensan när jag sagt nära allt annat rörande den.

Så vaccinera er, det är en uppmaning.

Säger det inte för att vara totalitär utan enbart för att jag bryr mig.

I am the one and only - The voice of the blackout of life - NoHiding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0